Del på facebook
Del på Facebook
Del på email
Del på Mail

LIVEPRO AB MÅTTE

229,00 DKK 194,00 DKK

Varen er udsolgt

Hvis du vil have besked om hvornår produktet igen er på lager, kan du udfylde formularen nedenfor.

LIVEPRO AB MÅTTE

SKÅN RYGGEN NÅR DU TRÆNER MAVE MED EN LIVEPRO AB MÅTTE

Få det optimale ud af din mavetræning med en Livepro AB måtte.

Træning af din core (de 4 mavemuskler) og lænderyggens muskulatur er vigtigt for din kropsundhed og positur. Men træning af mavemuskulaturen kan være krævende, og forkert teknik kan hurtigt gøre mere skade end gavn på din lænderyg.

Som i alle andre træningsdiscipliner er teknikken derfor rigtig vigtig. Men uanset teknik så kan lænderyggens svaj, være afgørende for om du får rygsmerter, når du træner dine mavemuskler.

Med denne Livepro AB måtte / mavetræningsmåtte, får du det optimale ud af din mavetræning samtidig med, at du skåner din ryg.

Måtten er udformet sådan, at du dels ligger komfortabelt blødt på kunstlæderet, men også at udformningen/designet af måtten sørger for, at du kontinuerligt har lændestøtte, mens du træner. Altså slut med at “oversvaje” i lænden når du udfører det excentriske muskelarbejde, hvor du læner dig bagud, og dermed belaster ryggen.

Nu kan du træne dine mavemuskler og endelig få den sixpack, mange af os drømmer om.

DERFOR BØR DU TRÆNE DINE MAVEMUSKLER

Mavemusklerne ser ikke kun godt ud, når de er veltrænede. De har også endog meget stor betydning for din fysiske sundhed.

Mavemusklerne består af fire muskler i alt. En lige muskel (rectus abdominis), 2 hold skrå muskler (obliquus internus abdominis og obliquus externus abdominis) samt en tværgående (transversus abdominis).

Rectus abdominis foretager fleksion i rygsøjlen. Altså bøjer dig forover. De skrå muskler, obliquus internus og obliquus externus foretager både fleksion og rotation i rygsøjlen. Altså bøjer dig forover og til siden, mens transversus´opgave er at holde maveregionen inde.

Alle muskler har stor betydning for din kropsholdning, og bør derfor trænes regelmæssigt.

Men for at træne transversus abdominis er det vigtigt at du under alle former for mavetræning – og andre former for træning, trækker maven (navlen) ind mod rygsøjlen. Hermed involverer du også denne vigtige muskel, og sørger for at holde den sund, stærk og trimmet.

HUSK OGSÅ RYGMUSKULATUREN

Husk at rygmuskulaturen indgår i din core og dermed din kropsundhed og kropsholdning. Et godt træningsredskab er en ABS træningsbold samt træningselastikker. Specielt power bands er effektive, hvis du virkelig ønsker en stærk baldemuskulatur og lænderyg.

KØB DIN AB MÅTTE NU!

… OG FÅ DEN LEVERET INDEN FOR FÅ DAGE

 

 

AB måtten er udviklet til brug ved maveøvelser så lænderyggen skånes mod overbelastning. Udformningen er designet således at den støtter det nederste af ryggen når ryggen føres ned mod underlaget og tilbage igen.

AB måtten placeres således at lændesvajet hviler mod måtten når ryggen er strakt ud mod underlaget.

Materialer: Syntetisk læder/skum/træ
Dimensioner:
Længde: 37,0 cm
Bredde: 30,0 cm
Højde: 7,5 cm
Vægt: 600 g
Farve: Sort/blå

Relaterede produkter

Du kunne også være interesseret i...

Scroll til toppen

Har du spørgsmål af nogen art, så er du altid velkommen til at kontakte os.